• Deutsch
    • English
  • Login
|
  • xmlui.dri2xhtml.structural.header.language

    Deutsch
  • Home
  • About
    • About GenderOpen
    • Policy
    • FAQ
  • Browse
    • Ressource Type
    • Year of publication
    • Author
    • Subject
    • This Collection
    • Year of publication
    • Author
    • Subject
  • Search
  • Submit
  • Cooperations
View Item 
  •   GenderOpen Home
  • Publikationstypen
  • Aufsatz in Zeitschrift
  • View Item
  •   GenderOpen Home
  • Publikationstypen
  • Aufsatz in Zeitschrift
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25595/2137
Title
Normativität und Normalität außer Balance. : Stellungnahme zu Annedore Prengel: „Pädagogik der Vielfalt. Inklusive Strömungen in der Sphäre spätmoderner Bildung“
Author(s)
Schildmann, Ulrike
Journal Title
Erwägen, Wissen, Ethik : EWE ; Forum für Erwägungskultur
Year of publication
2015
Volume
26
Issue number
2
Page reference
254–256
Subject
Inklusion
Normen
Pädagogik
License
cc-by-nc
DOI
http://dx.doi.org/10.25595/2137
Publication type
Zeitschriftenartikel
Details
Files in this item
File
Description
Size
Format
Schildmann_2015_Normativitaet-Normalitaet.pdf
Download File
76.01 Kb
Adobe PDF
Export
BibTexEndnoteRIS
  • Data privacy
  • |
  • Imprint
  • |
  • Contact