• Deutsch
    • English
  • Login
|
  • xmlui.dri2xhtml.structural.header.language

    Deutsch
  • Home
  • About
    • About GenderOpen
    • Policy
    • FAQ
  • Browse
    • Ressource Type
    • Year of publication
    • Author
    • Subject
    • This Collection
    • Year of publication
    • Author
    • Subject
  • Search
  • Submit
  • Cooperations
View Item 
  •   GenderOpen Home
  • Publikationstypen
  • Aufsatz in Zeitschrift
  • View Item
  •   GenderOpen Home
  • Publikationstypen
  • Aufsatz in Zeitschrift
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25595/854
Title
Wo Lehrerinnen wie Schülerinnen sind : Und was der Geschlechterkampf im Lehrerzimmer mit den angeblichen Nachteilen der Koedukation im Klassenzimmer zu tun hat
Author(s)
Roggenkamp, Viola
Journal Title
Beiträge zur feministischen Theorie und Praxis
Year of publication
1996
Volume
19
Issue number
43/44
Page reference
39-48
Language
deutsch
Subject
Koedukation
Lehre
Schule
Geschlechtsspezifik
Jugendliche
Geschlechterverhältnis
License
Creative Commons - Namensnennung 4.0
DOI
http://dx.doi.org/10.25595/854
Publication type
Zeitschriftenartikel
Details
Files in this item
File
Description
Size
Format
Roggenkamp_43_44_96_Wo Lehrerinnen wie Schülerinnen sind.pdf
Download File
1.071 Mb
Adobe PDF
Export
BibTexEndnoteRIS
  • Data privacy
  • |
  • Imprint
  • |
  • Contact