• Deutsch
    • English
  • Login
|
  • xmlui.dri2xhtml.structural.header.language

    Deutsch
  • Home
  • About
    • About GenderOpen
    • Policy
    • FAQ
  • Browse
    • Ressource Type
    • Year of publication
    • Author
    • Subject
    • This Collection
    • Year of publication
    • Author
    • Subject
  • Search
  • Submit
  • Cooperations
View Item 
  •   GenderOpen Home
  • Publikationstypen
  • Aufsatz in Sammelband
  • View Item
  •   GenderOpen Home
  • Publikationstypen
  • Aufsatz in Sammelband
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25595/2105
Title
Zur Wirksamkeit sonderpädagogischer Förderung : kritisch reflektiert an den Übergängen von Schule in Arbeit und Beruf
Author(s)
Schildmann, Ulrike
Book Title
Zur Wirksamkeit „sonderpädagogischer Förderung" : kritisch reflektiert an den Übergängen von Schule in Arbeit und Beruf
Editor(s)
Laubenstein, Désirée
Scheer, David
Place of publication
Bad Heilbrunn
Heilbrunn
Publisher
Klinkhardt
Year of publication
2017
Page reference
239–246
Language
deutsch
Subject
Arbeit
Inklusion
Pädagogik
License
Creative Commons - Namensnennung 4.0
DOI
http://dx.doi.org/10.25595/2105
Publication type
Sammelbandbeitrag
Cooperation
Diese Publikation wird zur Verfügung gestellt in Kooperation mit dem Verlag Klinkhardt
Details
Files in this item
File
Description
Size
Format
Schildmann_2017_sonderpädagogische Förderung.pdf
Download File
435.5 Kb
Adobe PDF
Export
BibTexEndnoteRIS
  • Data privacy
  • |
  • Imprint
  • |
  • Contact